Позовна заява це документ, який пред’являється позивачем (людиною, громадянином) до суду в установленій  законом формі та містить вимогу про примусовий захист порушеного права чи інтересу. Так як все більше стає віртуального контакту, правильно складена та подана заява дає Вам більше шансів на успіх ніж Ваша поява в суді особисто. Тому краще звернутися та заручитися підтримкою  професійних юристів чи адвокатів, які нададуть консультацію та допоможуть уникнути неприємностей в суді. Як правило більшість людей підходять до цього питання з міркувань заощадження на даних послугах, та ще й в період глобального інтернету, де інформації надається дуже багато, у людей виникає хибне відчуття, що:  "і я так зможу написати". Потрібно тільки скопіювати в інтернеті приклад позовної заяви вставити свої дані і от все готово, можно йти до суду за захистом своїх прав. Але як правило у більшості випадків це закінчується великими неприємностями та проблемами та ще більшими витратами. а виправляти зроблені помилки стає ще важче та дорожче. Люди по декілька раз платять судові збори, копіюють безліч непотрібних документів, розсилають непотрібні поштові відправлення і т.д і т.п. Вже не кажучи про програш у самому суді. До речі деякі судді коли бачать не професійно складений та поданий документ теж ставляться до таких позивачів вже не дуже приязно і відчуваючи свою перевагу починають інколи навіть знущатися з бідолашного позивача, нав’язуючи йому свою думку та бачення самого процесу. І бажання всебічного, повного та справедливого розгляду справи може перетворитися на судовий фарс зі скорішим його завершенням, вже не важно в якій бік.

  Тому якщо Ви вирішили позиватися, то подумайте декілька разів про те чи коштує Ваш самостійний труд зайвих витрат та нервів, звертайтеся до професіоналів і тоді шанси на успіх у суді  будуть більшими а витрати меньшими. Довіряйте вирішення ваших справ професіоналам. 

    Визнання права власності в судовому порядку на гараж або індивідуальну споруду може бути єдиним вірним та правільним рішенням в реаліях нашого правового та бюрократично- корупційного суспільства і чиновництва. До нас досить часто звертаються люди з проханням допомогти в узаконенні гаража або іншої індивідуальної споруди.Ми насам перед радимо пройти цей шлях без судового втручання через інстанції відповідних органів державного регулювання цієї галузіі.Але досить часто це стає просто не можливо,з точки зору цивільного оформлення.Існує багато перекон від бюрократичного фактору до людського.Не всі власникі кооперативів на території яких розташовані гаражі зацікавлені в приватизації споруд,гаражів,бо бояться втратити контроль над об"єктами нерухомості за які беруть оплату.Тобто надати Вам право означає відняти його у себе.Так думають деякі "нерадиві" власники чи керівникі гаражних кооперативів.Тому почавши це оформлення можно просто його не закінчити.Люди кажуть:"Чому я не можу його оформити у власність,я його збудував,витратив на нього свої кошти,час,матеріали.я плачу за земельний участок на якій він розташований і взагалі то я член кооперативу,я маю на це право і т.д.".Чиновники кажуть:"цієї землі нема в реєстрах,кадастрах,ця земля в загалі не призначена для забудови і т.д."То який вихід?залишається ходити по колу?там чиновники,тут власники,недооформленні документи кооперативів на землю і т.д. Грамотний юрист напевно проштовхне цей проект.Але якаж ціна?А це важливо коли Вам прийдеться розпорядитися своїм майном.Право власності на гараж дає йому всі можливості,продати,обміняти,оформити заповіт,спадщину,взяти кредит оформивши як заставу,і т.д. Неоформлений гараж можливо тільки передати зі згоди власника кооперативу чи іншого господаря,землі на якій він розташований.І ціна його буди значно меньшою за оформлений гараж. Звісно є гаражі які не потребують юридичного оформлення це споруди (малі форми) які не пов"язані с землею фундаментом. Хоча і тут є свої нюанси.Отже,якщо ви вирішили,оформити право власності на гараж Вам потрібно звернутися до нас, отримати кваліфіковану консультацію,і тільки потім вирішувати якім шляхом вирішувати свою проблему.Не має сенсу описувати пошагово спосіб в якій діяти.Стандарту одного тут нема.Можливо поставити людину на хиібний шлях оформлення.Богато людей бояться судів,та участі в них,і це "природньо".Не впевненість не знання судового процесу,великі витрати і т.д.Але ми спробуємо вам допомогти. Проконсультуємо Вас,чого інколи взагалі вистачає для розуміння як діяти і що робити.І людинисама потім все оформлює без допомоги юристів.Підкажемо які потрібні документи для суду,напишемо позовну заяву,подамо необхідні клопотання.Вам залишиться тільки одного разу з"явитися до суду підтвердити свої вимоги та отримати позитивне рішення по Вашому позову про визнання права власності на споруду.До тогож витрати на судовий процес можуть бути в рази дешевшим і швидшим ніж оформлення стандартним шляхом.Але вирішувати Вам.На сам кінець хочеться Вам порадити,не робити помилок за які потім прийдеть дорого платити.

     Наша компанія надає юридичні консультативні послуги з виїздом.Що це таке?,і як це працює?.Отже Ви телефонуєте до Нас і замовляєте юридичну консультацію з виїздом.Ми домовляємось про день,час,та місце де буде проводитись консультація.Це може бути офіс,квартира,або місце де буде відбуватися ділова зустріч з вашим партнером по бізнесу тощо.Ви зазделигіть повідомляєте з якого питання потрібна консультація і Ми напрвляємо відповідного спеціаліста.Ви також готуєте відповідні документи,що стосуються вашого питання.Консультація з виїздом попередньо оплачується з урахуванням витрат коштів на дорогу і за ризик при умові відміни консультації з причин не пов"язаних з нашою стороною.В середньому консультація з виїздом коштує 1000 грн в залежності від факторів які впливають на ціну.

 Хто замовляє таку послугу?

1.Бізнесмени які не хочуть витрачати час на поїздку до офісу компанії.

2.Клієнти якім потрібна термінова консультація,тобто наприклад:купівля - продаж нерухомості,консультація в присутності нотаріуса,або банківського представника,присутність на угоді,коректування документів,договорів,представництво або присутність в державних органах тощо.

3.Клієнти якім потрібна консультація перед початком судового засідання,або в перерві.

3.Люди обмежені в своєму пересуванні(люди похилого віку,інваліди і т.д.)

 Переваги такої консультації перед звичайною в таких випадках очевидні,витрачається меньше часу(а деяких випадках і меньше грошей),не потрібно користуватися громадським транспортом,для Вас не буде існувати питання "погоди".До тогож всі необхідні документи в разі подальшої співпраці можливо передати юристу при зустрічі(оригінали).До тогож виїздна консультація в деяких випадках допомогає юристу краще розібратися в предметі консультації,поспілкуватися зі всіма сторонами конфлікту,вирішити організаційні питання.

Якщо у Вас виникла потреба у виїздній юридичній консультації телефонуйте Нам за номером тел.0674055480

 

 

ВІДШКОДУВАННЯ матеріальних (грошових) збитків пацієнту (клієнту)закладами Міністерства охорони здоров в наслідок неналежного лікування (надання послуг), а саме лікування за рахунок пацієнта хвороб які підлягають безКОШТОВНОМУ лікуванню за рахунок держави.

Схема підходить для самобудов збудованих в період від 1992р до 2011р згідно з наказом Мінрегіонбуду для жилих будинків до 300м.кв. і нежитлових до 100м.кв.за спрощеною системою.Де основним показником є рік побудови,чи початок будівництва зазначений в тех. паспорті об’єкта нерухомості.Цей період дає змогу уникнути штрафів за незаконне будівництво і т.д.

Куди йти?----ідемо в місцеве БТІ,або до будь-якого експерта з техінвентарізації якій має відповідний дозвіл на здійснення такої діяльності.Там ви пишете листа або подаєте заяву про укладення договору про технічне обстеження вашої само будови.Для подачі вам потрібно мати документ якій надає вам право на користування земельною ділянкою(держ акт,судові рішення і т.д)з цільовим призначенням під забудову,чи з правом там будувати(якщо це рішення суду),також потрібен паспорт та ідентифікаційний код.Сплачуєте необхідну суму за виконання,в залежності від строку виконання замовлення,за звичай це від 1-14днів, залежить до якої структури ви звертаєтесь гос чи приват.

В результаті ви повинні отримати технічний паспорт з відміткою про тех. обстеження

Отримавши технічний паспорт без застережень щодо експлуатації та без відміток про порушення необхідних будівельних норм ви звертаєтесь до Держархбудінспекції,таку організацію потрібно  шукати в місті,районі де знаходиться територіально ваш об’єкт нерухомості зараз це вже можуть бути центри надання адміністративних послуг які знаходяться в райдержадміністраціях,або навіть селищні ради.Для чого  туди звертатись?Для того щоб ввести будинок в експлуатацію.Для того щоб ви мали дозвіл на володіння та можливість до підключення необхідних мереж,для того щоб уникнути штрафів за незаконне використання комунікацій.Там ви отримаєте неохідний дозвіл(декларацію)про можливість безперешкодної експлуатації вашої споруди(житлового будинку,майстерні,сараю,тощо)

   Також вам потрібно прослідкувати щоб вашому будинку(житловому)була присвоєна адреса,зазвичай вже в тех. паспорті вона повинна бути,але буває таке що в наслідок різних непорозумінь з паперами,архівами і т.д.не вдається одразу присвоїти поштову адресу.Наша порада вам вирішувати це питання ще на етапі складання технічного паспорту,тобто через інженера БТІ,щоб він на цей стадії,вже закрив це питання,бо потім як говориться в народі «почнуть відсилати один до одного».Ця інформація повинна міститися у відділах місцевого самоврядування(підрозділ містобудування та архітектури,міста,району і т.д.)

Отже, які документи потрібні для введення в експлуатацію:

1.Заява про прийняття споруди в експлуатацію

2.Документи на землю

3.Тех паспорт на споруду

4.Заповнені примірникі декларації про будівництво та готовність до експлуатації,вони заповнюються та приймаються з ваших слів,так що будьте уважні(видаються в Держархбудінспекції,або на відповідних сайтах можна скачати,але все ж таки краще отримати в організації,щоб потім не було «не співпадінь»)

Офіційно процедура безкоштовна,і займає офіційно 10 робочих днів,але в залежності від обставин може коректуватися.

    Як результат отримаєте зареєстровану декларацію,яка вже дасть вам змогу отримати право на розпорядження  вашою нерухомістю.

Залишилось тільки зареєструвати право власності на споруду

   Ідемо до Реєстраційної служби вона повинна знаходитись за місцерозташуванням об’єкта нерухомості.Або це окрема територіальна служба,або ЇЇ функції виконують органи місцевого самоврядування(райради,селищні ради.через центри надання адміністративних послуг)

Потрібні документи:

1.Заява про реєстрацію права власності

2.Копії документів які встановлюють особу (паспорт,код)

3.Копії документів на землю

4.Технічний паспорт на споруду(візьміть оригінал і копію)

5.Декларація про введення в експлуатацію з держархбудінспекції.

6.Документ про присвоєння поштової адреси(якщо він іде окремо)

7.Потрібно буде сплатити за отримання витягу з реєстру прав на нерухоме майно і квитанцію теж подати.

В результаті отримаєте витяг з реєстру прав на нерухоме майно який надає вам право на повне та безперешкодне володіння та розпорядження збудованим майном.

На цьому ваша процедура «узаконення», «легалізація», «введення в експлуатацію» само будови є закінченою.

 

 

Дочірні категорії

  • Спадщина
  • Спадкування за заповітом;
  • Спадкування за законом;
  • Поновлення пропущеного строку для прийняття спадщини;
  • Визнання заповіту недійсним;
  • Здійснення права на спадкування;
  • Розв’язання спорів про спадщину;
  • юридична допомога при складанні заповітів, спадкових договорів;
  • консультування з питань оформлення спадщини, продовження термінів для прийняття спадщини та інше;
  • оскарження заповітів, визнання недійсними свідоцтв про право на спадщину;
  • представництво інтересів клієнта при оформленні спадщини в органах нотаріату, державної влади і управління;

Сімейне право

Шлюбно-сімейне право, як сукупність правових норм, які регулюють особисті й пов'язані з ними майнові відносини громадян, що виникають із шлюбу й належності до сім'ї. Укладання та розірвання шлюбу. Принципи шлюбного договору. Права і обов'язки подружжя